41 34 33 452
ul. Duża 8, Kielce
Dawniej

Profesjonalny Serwis Apple Kielce - serwis naprawa iPhone, iPad, iPod, MacBook, komputery Apple

Serwis



Punkt przyjęć napraw gwarancyjnych Apple


iZone zajmuje się sprzętem Apple już od 2007 roku. Prowadzimy własny profesjonalny Serwis Apple, a także jako Punkt Przyjęć Autoryzowanego Serwisu Apple ESPO przyjmujemy sprzęt uszkodzony objęty gwarancją firmy Apple oraz sprzęt bez gwarancji.



Jak oddać sprzęt
krok po kroku



Sprawdź status gwarancji Apple


Jeżeli oddajesz sprzęt osobiście - to już wszystko.
Do zobaczenia!




Odpowiednio zabezpiecz przesyłkę


Wyślij na nasz adres:
iZone, Duża 8, 25-304 Kielce
lub zamów kuriera







Punkt przyjęć napraw pogwarancyjnych Apple





Wypadki chodzą po ludziach. Niestety nawet doskonałego iPhona można utopić lub upuścić. Nasz serwis pogwarancyjny jest przygotowany na potłuczone wyświetlacze i szybki w iPhone, wymianę baterii, czy naprawy Macbooków. Zawsze sterylne warunki podczas skomplikowanych zabiegów zapewnia współpracujący z nami serwis iNaprawy.

Jeżeli Twój sprzęt Apple uległ uszkodzeniu, nie zwlekaj - profesjonalny serwis iZone pomoże!





Darmowa diagnoza


Szybka wycena kosztów


Zespół specjalistów, zajmujących się jedynie Apple


Pospiesz się!
Jeżeli Twój iPhone, iPad lub MacBook został zalany cenna jest każda godzina.
Wyłącz urządzenie jak najszybciej, nie uruchamiaj go i nie podłączaj do ładowarki!



iPhone


iPad


MacBook


iMac



Zajmujemy się wszystkimi urządzeniami Apple




Jak oddać sprzęt
krok po kroku



Jeżeli oddajesz sprzęt osobiście - to już wszystko.
Do zobaczenia!


Wypełnij formularz


Odpowiednio zabezpiecz przesyłkę


Wyślij na nasz adres:
iZone, Duża 8, 25-304 Kielce
lub zamów kuriera





Przyspiesz swój komputer


iZone pracuje na komputerach Apple już prawie 10 lat. Doskonale wiemy, jak pomóc starszym MacBook, iMac, Mac Pro czy Mac mini rozwinąć skrzydła na nowo. Efekty naszej pracy często nas samych zaskakują. Wymiana dysku oraz kości pamięci RAM potrafi przyspieszyć znacznie kilkuletni laptop. Jeżeli brakuje Ci miejsca na dysku proponujemy rozszerzenie pamięci wewnętrznej lub dołożenie drugiego dysku, zamiast napędu dvd.



Zamiana pamięci RAM


Wymiana napędu dvd na dysk twardy HDD


Montaż dysku SSD


Montaż drugiego dysku



Jak oddać sprzęt
krok po kroku



Nasz zespół dobierze najlepsze dla Ciebie rozwiązania


Jeżeli oddajesz sprzęt osobiście - to już wszystko.
Do zobaczenia!


Jeżeli wysyłasz sprzęt wypełnij formularz


Odpowiednio zabezpiecz przesyłkę


Wyślij na nasz adres:
iZone, Duża 8, 25-304 Kielce
lub zamów kuriera



Rozwiążemy każdy problem


Serwis iZone powstał z pasji do rozwiązań marki Apple. Od 2007 roku spędziliśmy tysiące godzin rozmawiając z Wami o produktach, pomagając skonfigurować pierwszego iPhona, czy też dając wskazówki zwiększające produktywność na MacBooku. Codziennie jesteśmy użytkownikami Apple, dlatego znamy Wasze potrzeby.



Konfiguracja nowego sprzętu, pierwsze uruchomienie, rozwiązanie problemu z iOS, aktualizacja systemu.


Przeniesienie danych, kontaktów, zdjęć z nokii, blackberry, android, windows i innych do nowego iPhone


Rozwiązanie problemu
z OS X, instalacja programów, aktualizacja systemu, szkolenie z obsługi


Pomoc w wyborze odpowiedniego sprzętu Apple, dostosowanego do potrzeb użytkownika



Najczęstsze pytania


Naprawy gwarancyjne

Każdy zakupiony produkt Apple jest objęty rocznym okresem gwarancyjnym producenta*. Jeżeli chcesz sprawdzić status gwarancji możesz to zrobić na stronie Apple, lub klikając tutaj .

*Jeżeli skorzystałeś z programu przedłużenia gwarancji AppleCare, gwarancja na produkt wynosi więcej niż 1 rok.

Tak, użytkownik składający niesłuszną reklamację w ramach realizowania usług wynikających z gwarancji może zostać obciążony kosztami diagnozy.

Niestety nie, producent odpowiada jedynie za wady powstałe w wyniku jego błędu, np. podczas produkcji. Wszelkie wady powstałe poprzez zalanie lub upuszczenie sprzętu nie podlegają gwarancji Apple.

Tak, Apple prowadzi program wymiany uszkodzonych sprzętów. Jest to niestety płatna wymiana na egzemplarz wolny od wad. Jedynym warunkiem, jaki musisz spełnić jest brak ingerencji w sprzęt przez zewnętrzne serwisy. Zatem podsumowując: utopiłeś nowego iPhone i chcesz zachować gwarancję - przynieś go do nas. Płacąc część sumy nowego egzemplarza Twój zepsuty sprzęt zostanie naprawiony poprzez wymianę na egzemplarz wolny od wad.

Nie, oddając sprzęt na reklamację z tytułu gwarancji oddajesz jedynie uszkodzony sprzęt. Żadne akcesoria czy pudełko nie są wymagane.

Tak, oddając sprzęt do serwisu otrzymujesz potwierdzenie oddania. Dowolna osoba może odebrać sprzęt, okazując potwierdzenie oddania.

Tak, jak najbardziej przyjmujemy sprzęty kwalifikujące się do tych programów. Możesz oddać np iPhona objętego programem wymiany baterii, czy MacBooka, objętego programem wymiany kart graficznych.

Tak, jeżeli sprzęt jest objęty gwarancją międzynarodową (np. Apple, Beats), to może być również oddany do naszego sklepu.

Naprawy pogwarancyjne

Tak, koszt naprawy jest uzależniony od uszkodzenia. Czasem zdarza się, że uszkodzenia widoczne są dopiero po rozebraniu, czy diagnostyce urządzenia.

Uszkodzenia mechaniczne czy zalania nie są objęte gwarancją producenta. Oddając sprzęt do serwisu otrzymasz 90-dniową gwarancję naszego serwisu na wykonaną usługę. Jeżeli chcesz zachować gwarancję Apple - patrz 4. pytanie w Naprawach gwarancyjnych. Jeżeli chcesz sprawdzić status gwarancji możesz to zrobić na stronie Apple, lub klikając tutaj .

Na wymienione elementy serwis udziela 90-dniowej gwarancji. Gwarancją nie są objęte części, które nie były wymienione w procesie naprawy lub które zostały uszkodzone przez użytkownika.

Nie, oddajesz jedynie uszkodzony sprzęt. Żadne akcesoria czy pudełko nie są wymagane.

Tak, oddając sprzęt do serwisu otrzymujesz potwierdzenie oddania. Dowolna osoba może odebrać sprzęt, okazując potwierdzenie oddania.

Jeżeli uszkodzenie jest typowe i polega na wymianie uszkodzonej części - naprawa zwykle trwa 1-3 dni robocze. W przypadku potrzeby szukania usterki lub uszkodzenia wymagającego dłuższej diagnozy - czas może ulec wydłużeniu.

Serwis nie przegląda danych użytkownika oraz nie wpływa na dane znajdujące się na urządzeniu w żaden sposób, jeżeli nie wymaga tego naprawa urządzenia. Dla własnego bezpieczeństwa pamiętaj jednak o wykonaniu kopii zapasowych urządzenia, zwłaszcza przy usterkach programowych lub związanych z baterią. Jako serwis nie ponosimy odpowiedzialności za utratę danych z naprawianego sprzętu, ani dalszych strat, które w wyniku tego mogą nastąpić.

Tak oczywiście, wystawiamy faktury na wykonane usługi.

Nie, niestety serwis nie prowadzi takich usług. Nie możemy zagwarantować poprawnego działania nieznanych nam części oraz dać jakiejkolwiek gwarancji na taką usługę.

Za wykonane usługi zapłacisz przy odbiorze.

Nie. Ceny podane za usługę zawierają zniżkę z tytułu pozostawienia uszkodzonych, wymontowanych części w serwisie. W przypadku gdy chcesz zatrzymać wymontowane części, cena usługi będzie wyższa. Prosimy o poinformowanie o chęci zatrzymania uszkodzonych części podczas oddawania sprzętu do naprawy. Zgłoszenie tego faktu po zakończonej naprawie może być niemożliwe do zrealizowania.

Modernizacja komputera

Tak, wymienione części pozostają własnością klienta oraz mogą mu zostać oddane.

Nie, dysk zostanie oddany w stanie niezmienionym. Jeżeli sobie tego życzysz możemy również zainstalować system operacyjny, wykonać kopię zapasową, skopiować zawartość poprzedniego dysku na nowy dysk lub skopiować jedynie część danych.

Tak oczywiście, wystawiamy faktury na wykonane usługi.

Tak, oczywiście. Jeżeli już posiadasz dysk lub kości pamięci możemy wykonać samą usługę montażu, reinstalacji systemu operacyjnego lub skopiowania danych. Jednakże nie ponosimy odpowiedzialności za ich prawidłowe funkcjonowanie i nie udzielamy gwarancji na dostarczone podzespoły.

Masz inne pytanie?
skontaktuj się z nami bezpośrednio





Regulamin

Warunki przyjęcia sprzętu w ramach naprawy gwarancyjnej

Naprawy gwarancyjne sprzętu Apple są realizowane przez serwis PHU ESPO Sp. z o.o. w Warszawie, ul Maciejki 5, NIP 5223020114 (zwane dalej PHU ESPO Sp. z o.o.), którego iZone, będące własnością ARMAGO Paweł Mąkosa mieszczące się w Kielcach przy ulicy Dużej 8, NIP 7962350190 (zwane dalej iZone) jest Punktem przyjęć.

REGULAMIN

1. Poniższe warunki obowiązują w stosunkach pomiędzy Zleceniodawcą a PHU ESPO Sp. z o.o. w zakresie świadczonych przez PHU ESPO Sp. z o.o. usług serwisowych urządzeń firmy Apple. Potwierdzeniem zawarcia umowy o świadczenie usług serwisowych jest wystawienie przez Punkt przyjęć iZone pisemnego dokumentu zlecenia naprawy w PHU ESPO Sp. z o.o. Zleceniodawca z chwilą oddania urządzenia do Punktu iZone w celu wysłania urządzenia do PHU ESPO Sp. z o.o. celem dokonania usług serwisowych zobowiązany jest zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu. Powierzając urządzenie oraz odbierając dokument naprawy, Zleceniodawca akceptuje postanowienia Regulaminu. Regulamin dostępny jest w siedzibie serwisu oraz na stronie internetowej www.espo.com.pl. Wszelkie odstępstwa lub dodatkowe warunki będą miały zastosowanie jedynie w przypadku uprzedniego uzgodnienia na piśmie.

2. Po przyjęciu urządzenia do naprawy Punkt przyjęć iZone wręczy Zleceniodawcy kopię dokumentu zlecenia naprawy w PHU ESPO Sp. z o.o.

3. PHU ESPO Sp. z o.o. dołoży wszelkich starań aby usługi były wykonywane z należytą starannością i bez zbędnej zwłoki.

4. PHU ESPO Sp. z o.o. oraz Punkt przyjęc iZone nie odpowiadają za uszkodzenie lub utratę danych znajdujących się na dysku twardym i innych nośnikach informacji. Zleceniodawca jest zobowiązany do przechowywania danych zawartych na urządzeniach będących przedmiotem usługi w sposób umożliwiający ich odtworzenie i wykorzystanie, w szczególności poprzez utworzenie ich kopii zapasowych.

5. Zleceniodawca zobowiązany jest do odbioru urządzenia niezwłocznie po otrzymaniu od PHU ESPO Sp. z o.o. lub od Punktu przyjeć iZone zawiadomienia o gotowości urządzenia do odbioru. Odbiór odbywa się osobiście lub poprzez osobę upoważnioną przez Zleceniodawcę. iZone ma prawo wydać urządzenie każdej osobie, która okaże dokument zlecenia naprawy.

6. Warunkiem wydania urządzenia jest pokwitowanie odbioru oraz zwrot kopii zlecenia naprawy. Pokwitowanie następuje poprzez złożenie podpisu osoby odbierającej na formularzu potwierdzenia wykonania usługi. Osoba odbierająca urządzenie otrzymuje kopię protokołu naprawy sporządzonego przez PHU ESPO Sp. z o.o.

7. W przypadku nieodebrania przez Zleceniodawcę urządzenia do 30 dni od otrzymania zawiadomienia o gotowości do odbioru, będzie naliczana opłata za składowanie w kwocie 1 zł netto za każdy dzień zwłoki.

8. Zleceniodawca może dokonać sprawdzenia urządzenia przy odbiorze. iZone jest zobowiązane umożliwić Zleceniodawcy sprawdzenie urządzenia oraz udzielić mu w tym zakresie niezbędnej pomocy.

9. PHU ESPO Sp. z o.o. ma prawo wstrzymania wydania urządzenia Zleceniodawcy do chwili wpłacenia przez Zleceniodawcę wynagrodzenia za wykonanie usługi oraz innych kwot należnych PHU ESPO Sp. z o.o. zgodnie z niniejszym Regulaminem.

10. W ramach napraw gwarancyjnych PHU ESPO Sp. z o.o. realizuje naprawy urządzeń Apple posiadających gwarancję firmy Apple (roczna ograniczona gwarancja, AppleCare Protection Plan, programy naprawcze firmy Apple).

11. Okres obowiązywania gwarancji Apple liczony jest 1 rok od daty uruchomienia urządzenia zarejestrowanego w systemie serwisowym Apple na stronie: https://selfsolve.apple.com/GetWarranty na podstawie numeru seryjnego urządzenia. W przypadku rozbieżności uprawnień gwarancyjnych z danymi umieszczonymi w systemie Zleceniodawca zobowiązany jest dostarczyć do serwisu kopię dowodu zakupu zawierającą numer seryjny urządzenia.

12. Dostarczenie urządzenia do/ z serwisu PHU ESPO Sp. z o.o. odbywa się na koszt Zleceniodawcy.

13. Zleceniodawca składający niesłuszną reklamację w ramach realizowania uprawnień wynikających z gwarancji zostanie obciążony kosztami diagnozy wykonanej przez PHU ESPO Sp. z o.o. w wysokości 100,00 PLN brutto.

Warunki przyjęcia sprzętu w ramach naprawy pogwarancyjnej

Naprawy pogwarancyjne są realizowane przez serwis iNaprawy w Kielcach, ul. Wesoła 24 lok. 4, NIP 9591950145 (zwane dalej iNaprawy), którego iZone, będące własnością ARMAGO Paweł Mąkosa mieszczące się w Kielcach przy ulicy Dużej 8, NIP 7962350190 (zwane dalej iZone) jest Punktem przyjęć.

REGULAMIN

1. Postanowienia niniejszego regulaminu obowiązują pomiędzy Klientem a iNaprawy Michał Januchta w Kielcach, ul. Wesoła 24 lok. 4, NIP 9591950145, REGON 260649420, (zwaną w dalszej części 'iNaprawy') w zakresie świadczonych przez iNaprawy usług serwisowych sprzętu firmy Apple obejmującego oryginalne części lub ich zamienniki (dalej: sprzęt Apple) oddanego do naprawy przez Klienta do Punktu przyjęć iZone mieszczącego się w Kielcach przy ulicy Dużej 8, NIP 7962350190 (zwane dalej iZone)

2. Usługi serwisowe świadczone są przez iNaprawy odpłatnie po upływie okresu gwarancji (Naprawa pogwarancyjna).

3. Usługi serwisowe świadczone są wyłącznie na podstawie zlecenia udzielonego przez Klienta po wcześniejszym zapoznaniu się i akceptacji przez niego postanowień niniejszego regulaminu (poprzez podpisanie odpowiedniego oświadczenia) oraz dostarczeniu sprzętu Apple będącego przedmiotem naprawy do Punktu przyjęć iZone mieszczącego się w Kielcach przy ulicy Dużej 8. Usługa serwisowa obejmuje wstępną diagnozę i usługi naprawcze.

4. Zlecenie zostaje złożone przez Klienta w punkcie przyjęć iZone i zostaje przekazane do punktu iNaprawy. Z chwilą przyjęcia zlecenia iNaprawy zobowiązuje się wyłącznie do dokonania wstępnej diagnozy sprzętu Apple. Zobowiązanie iNaprawy do naprawy sprzętu Apple powstaje po przeprowadzeniu przez iNaprawy wstępnej diagnozy, a także i wyceny.

5. iNaprawy przystępuje do wykonania usługi naprawczej sprzętu Apple po przeprowadzeniu wstępnej diagnozy i wyrażenia przez Klienta zgody na dokonanie naprawy w określonym zakresie oraz po akceptacji przez Klienta ceny usługi naprawczej.

6. Złożenie zlecenia wymaga udostępnienia iNaprawy danych osobowych Klienta podanych w formularzu zlecenia, w tym imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu e-mail lub numeru telefonu. Złożenie zlecenia oznacza, iż Klient wyraża zgodę na przetwarzanie podanych przez niego danych osobowych w zakresie niezbędnym do wykonania usługi na zasadach określonych w niniejszym regulaminie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 1997r. Nr 133 poz 883 ze zm.). Klient ma prawo wglądu do swoich danych oraz do ich poprawienia. Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, związanych z działalnością iNaprawy.

7. Kontakt z Klientem oraz wszelkie informacje, w tym o przyjęciu zlecenia, wynikach wstępnej diagnozy, zakończeniu naprawy, przekazywane będą przez iNaprawy lub iZone na adres mailowy wskazany przez Klienta w formularzu zlecenia, bądź na wskazany numer telefonu. W przypadku zmiany danych osobowych podanych przy zgłoszeniu zlecenia, Klient zobowiązany jest do poinformowania o tym iNaprawy lub iZone na piśmie wskazując nowe dane.

8. W celu złożenia zlecenia bezpośrednio w punkcie przyjęć iZone, Klient po zapoznaniu się i pisemnym zaakceptowaniu postanowień niniejszego regulaminu, po wypełnieniu formularza zlecenia oraz wydaniu pracownikowi punktu iZone sprzętu Apple oddawanego do naprawy, otrzyma dokument potwierdzający przyjęcie sprzętu Apple do naprawy. Wydanie sprzętu Apple nastąpi na podstawie okazanego dokumentu potwierdzającego jego przyjęcie do naprawy. W przypadku braku takiego dokumentu, sprzęt Apple zostanie wydany wyłącznie osobie wskazanej w formularzu za okazaniem dowodu osobistego lubi innego dokumentu ze zdjęciem. Wydanie sprzętu nastąpi po uiszczeniu ceny wykonanej usługi.

9. Czas naprawy uzależniony jest od rodzaju usterki oraz dostępności części podlegających wymianie. iNaprawy dołoży wszelkich starań by usługi serwisowe wykonywane były bez zbędnej zwłoki.

10. Klient zobowiązany jest zabezpieczyć dane dostępne na dysku twardym i innych nośnikach informacji sprzętu Apple przed oddaniem go do naprawy, w sposób umożliwiający ich odtworzenie i wykorzystanie, w tym poprzez utworzenie kopii zapasowych tych danych. Oddając sprzęt Apple do naprawy Klient akceptuje fakt, iż w toku czynności naprawy dane na nim dostępne mogą ulec zniszczeniu lub utracie. iNaprawy nie ponosi odpowiedzialności za dane znajdujące się na sprzęcie Apple oddanym do naprawy.

11. Sprzęt po upadkach, zalaniach i innych przypadkach losowych traktowany jest jako sprzęt podwyższonego ryzyka. Firma iNaprawy nie gwarantuje, że sprzęt będzie się dało naprawić ani że w trakcie naprawy nie ujawnią się inne usterki. W wyżej wymienionych przypadkach zastrzegamy sobie możliwość zwrotu nienaprawionego sprzętu z objawami innymi niż w trakcie przyjęcia go do serwisu.

12. Po przyjęciu przez iZone sprzętu Apple do naprawy, sprzęt zostaje odebrany i przekazany do iNaprawy przez pracownika punktu handlowego iNaprawy. iNaprawy dokonuje wstępnej diagnozy, na podstawie której ustala zakres i przybliżony koszt naprawy, o czym powiadamia Klienta. Naprawa jest wykonywana po uzyskaniu akceptacji Klienta, także w zakresie jej kosztów.

13. Koszty naprawy obejmują wynagrodzenie iNaprawy za czynności naprawcze zgodnie z cennikiem przyjętym przez iNaprawy oraz cenę nowych części, zgodnie z pkt 15.

14. Przed przystąpieniem do usługi serwisowej iNaprawy jest upoważniony do zażądania od Klienta zaliczki na poczet przyszłych kosztów naprawy, o których mowa w pkt 13, w kwocie nie wyższej niż równowartość tych kosztów wynikających z wstępnej diagnozy. W takim wypadku usługa serwisowa pogwarancyjna świadczona jest wyłącznie po spełnieniu przez Klienta warunków określonych w Regulaminie i przekazaniem iNaprawy wymaganej zaliczki.

15. W przypadku gdy naprawa sprzętu Apple wymaga wymiany jego części, iNaprawy dokonuje wymiany części na koszt Klienta. Klient oświadcza, iż przenosi własność części podlegających wymianie na iNaprawy, które tym samym nie podlegają zwrotowi, w zamian za nabycie części po uzgodnionej cenie.

16. W przypadku gdy w trakcie wykonywania czynności naprawy okaże się, iż naprawa wymaga dokonania dodatkowych czynności lub wymiany dalszych części, co nie było uwzględnione w zleceniu, iNaprawy poinformuje o tym Klienta na zasadach określonych w pkt 12. Klient, który odstępuje od dalszej naprawy zobowiązany jest do zapłaty wynagrodzenia za czynności naprawy już wykonane przez iNaprawy.

17. Po zakończeniu naprawy iNaprawy przekazuje sprzęt do Punktu przyjęć iZone i informuje Klienta o jej zakończeniu i ostatecznych kosztach naprawy.

18. Klient zobowiązany jest do zapłaty ostatecznych kosztów naprawy w terminie 14 dni od dnia poinformowania go o zakończeniu naprawy.

19. Klient zobowiązany jest do odbioru sprzętu Apple z Punktu iZone w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji o zakończeniu naprawy i w tym terminie do dokonania zapłaty wszelkich należności w stosunku do iNaprawy wynikających z umowy, w tym niniejszego regulaminu. Warunkiem wydania Klientowi sprzętu jest dokonanie pisemnego potwierdzenia odbioru przez Klienta oraz uregulowania wszelkich należności w stosunku do iNaprawy wynikających z umowy, w tym niniejszego regulaminu. iNaprawy jest uprawniony wstrzymać się z wydaniem sprzętu Apple do tego czasu, pkt 20 i 21 stosuje się odpowiednio.

20. Po upływie powyższego terminu iNaprawy ma prawo obciążyć Klienta kosztami przechowywania sprzętu w kwocie 3 zł brutto za każdy dzień przechowywania sprzętu.

21. Nieodebranie przez Klienta sprzętu Apple w terminie 90 dni po zawiadomieniu go o zakończeniu naprawy jest równoznaczne ze złożeniem przez niego oświadczenia woli o wyzbyciu się sprzętu Apple oraz uznaniem go za porzucony w rozumieniu art. 180 Kodeksu cywilnego: Właściciel może wyzbyć się własności rzeczy ruchomej przez to, że w tym zamiarze rzecz porzuci”. Własność porzuconego sprzętu Apple nabywa iNaprawy przez jego objęcie w samoistne posiadanie.

22. Klient zobowiązany jest dokonać sprawdzenia sprzętu Apple przy jego odbiorze. Dokonanie odbioru przez Klienta oznacza, iż nie zgłasza on żadnych zastrzeżeń co do jakości naprawy, stanu technicznego i sprawności sprzętu Apple.

23. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie właściwe przepisy prawa polskiego.

24. W zakresie w jakim usługa serwisowa obejmuje wymianę części i elementów sprzętu Apple na nowe, Klient uzyskuje 3 miesięczną gwarancję na nowe, zamienne i oryginalne części. Czas udzielonej gwarancji, nie może zostać w żaden sposób przedłużony.

25. W razie jakichkolwiek sporów wynikających z powyższego regulaminu, sądem właściwym do ich rozstrzygania jest sąd właściwy dla miejsca położenia siedziby iNaprawy.

Warunki przyjęcia sprzętu w ramach usług modernizacji, konfiguracji, pomocy technicznej

Jako serwis iZone prowadzimy również usługi modernizacji komputerów Mac oraz szkolenia i pomoc z zakresu obsługi i konfiguracji urządzeń Apple.

REGULAMIN

1. Postanowienia niniejszego regulaminu obowiązują pomiędzy Klientem a Punktem iZone, którego właścicielem jest ARMAGO Paweł Mąkosa z siedzibą w Kielcach, ul. Duża 8, NIP 7962350190, REGON 260142260 (zwany w dalszej części ‘iZone") w zakresie świadczonych przez iZone usług serwisowych urządzeń firmy Apple oddanych przez Klienta.

2. Usługi serwisowe świadczone są wyłącznie na podstawie zlecenia udzielonego przez Klienta po wcześniejszym zapoznaniu się i akceptacji przez niego postanowień niniejszego regulaminu oraz dostarczeniu sprzętu Apple będącego przedmiotem usługi serwisowej do iZone.

3. Klient może dostarczyć urządzenie osobiście lub za pośrednictwem ubezpieczonej przesyłki kurierskiej do punktu iZone, ul. Duża 8, 25-304 Kielce

4. Dostarczenie urządzenia do/ z serwisu iZone odbywa się na koszt Klienta. Aby uniknąć ewentualnych uszkodzeń w trakcie transportu, urządzenie musi być przesłane/ dostarczone w oryginalnym opakowaniu lub w odpowiednim opakowaniu zastępczym. Do sprzętu należy dołączyć czytelnie wypełniony formularz zgłoszenia (pobierz formularz). Sprzęt wysłany pocztą kurierską odsyłany jest po naprawie tylko na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.

5. iZone przystępuje do wykonania usługi serwisowej sprzętu Apple po przeprowadzeniu wstępnej diagnozy i wyrażenia przez Klienta zgody na dokonanie naprawy w określonym zakresie oraz po akceptacji przez Klienta ceny usługi naprawczej.

6. Usługa serwisowa podejmowana jest w ciągu 3 dni roboczych od momentu doręczenia urządzenia. Nie zawsze można zagwarantować wykonanie szybkiej naprawy. Termin naprawy może zależeć od dostępności części. iZone dołoży wszelkich starań, by usługi serwisowe wykonywane były bez zbędnej zwłoki.

7. Złożenie zlecenia wymaga udostępnienia iZone danych osobowych Klienta podanych w formularzu zgłoszenia, w tym imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu e-mail lub numeru telefonu. Złożenie zlecenia oznacza, iż Klient wyraża zgodę na przetwarzanie podanych przez niego danych osobowych w zakresie niezbędnym do wykonania usługi na zasadach określonych w niniejszym regulaminie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 1997r. Nr 133 poz 883 ze zm.). Klient ma prawo wglądu do swoich danych oraz do ich poprawienia.

8. Kontakt z Klientem oraz wszelkie informacje, w tym o przyjęciu zlecenia, wynikach wstępnej diagnozy, zakończeniu usługi, przekazywane będą przez iZone na adres mailowy wskazany przez Klienta w formularzu zgłoszenia, bądź na wskazany numer telefonu.

9. W celu złożenia zlecenia bezpośrednio w punkcie iZone, Klient po zapoznaniu się i pisemnym zaakceptowaniu postanowień niniejszego regulaminu, po wypełnieniu formularza zgłoszenia oraz wydaniu pracownikowi iZone sprzętu Apple oddawanego do naprawy, otrzyma dokument potwierdzający przyjęcie sprzętu do naprawy. Wydanie sprzętu nastąpi na podstawie okazanego dokumentu potwierdzającego jego przyjęcie do naprawy przez iZone. W przypadku braku takiego dokumentu, sprzęt Apple zostanie wydany wyłącznie osobie wskazanej w formularzu za okazaniem dowodu osobistego lubi innego dokumentu ze zdjęciem. Wydanie sprzętu nastąpi po uiszczeniu ceny wykonanej usługi.

10. Klient zobowiązany jest zabezpieczyć dane dostępne na dysku twardym i innych nośnikach informacji sprzętu Apple przed oddaniem go do serwisu iZone, w sposób umożliwiający ich odtworzenie i wykorzystanie, w tym poprzez utworzenie kopii zapasowych tych danych. Oddając sprzęt Apple do naprawy Klient akceptuje fakt, iż w toku czynności naprawy dane na nim dostępne mogą ulec zniszczeniu lub utracie. iZone nie ponosi odpowiedzialności za dane znajdujące się na sprzęcie Apple oddanym do naprawy.

11. Sprzęt nieuruchamiający się, po upadku, zalaniach i innych zdarzeniach losowych oraz z objawami uszkodzenia dysku, pamięci RAM, błędów systemowych traktowany jest jako sprzęt podwyższonego ryzyka. Firma iZone nie gwarantuje, że sprzęt będzie się dało naprawić ani że w trakcie naprawy nie ujawnią się inne usterki. W wyżej wymienionych przypadkach zastrzegamy sobie możliwość zwrotu nienaprawionego sprzętu z objawami innymi niż w trakcie przyjęcia go do serwisu.

12. Po przyjęciu sprzętu Apple do naprawy, iZone dokonuje wstępnej diagnozy, na podstawie której ustala zakres i przybliżony koszt naprawy, o czym powiadamia Klienta. Naprawa jest wykonywana po uzyskaniu akceptacji Klienta, także w zakresie jej kosztów.

13. W przypadku modernizacji komputerów Apple serwis iZone oferuje możliwość zakupu niezbędnych materiałów (dyski, pamięć RAM, oprogramowanie itp.). Klient może również dostarczyć własne materiały, które zostaną użyte do modernizacji komputera. Serwis iZone nie ponosi odpowiedzialności za prawidłowe funkcjonowanie części dostarczonych przez Klienta i nie udziela gwarancji na dostarczone podzespoły. iZone nie odpowiada również za usterki powstałe w wyniku ich nieprawidłowego działania.

14. Po zakończeniu naprawy iZone informuje Klienta o jej zakończeniu i ostatecznych kosztach naprawy.

15. Klient zobowiązany jest do zapłaty iZone wynagrodzenia za wykonaną usługę oraz użyte części i materiały eksploatacyjne zgodnie z kosztorysem w terminie 14 dni od dnia poinformowania go o zakończeniu naprawy.

16. Klient zobowiązany jest do odbioru sprzętu Apple w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji o zakończeniu naprawy i w tym terminie do dokonania zapłaty wszelkich należności w stosunku do iZone wynikających z umowy, w tym niniejszego regulaminu. Warunkiem wydania Klientowi sprzętu jest dokonanie pisemnego potwierdzenia odbioru przez Klienta oraz uregulowania wszelkich należności w stosunku do iZone wynikających z umowy, w tym niniejszego regulaminu. iZone jest uprawniony wstrzymać się z wydaniem sprzętu Apple do tego czasu.

17. Po upływie powyższego terminu, bądź też w przypadku zwrotu wysłanej do Klienta przesyłki kurierskiej ze sprzętem Apple, iZone ma prawo obciążyć Klienta kosztami przechowywania sprzętu w kwocie 3 zł brutto za każdy dzień przechowywania sprzętu.

18. Nieodebranie przez Klienta sprzętu Apple w terminie 90 dni po zawiadomieniu go o zakończeniu naprawy jest równoznaczne ze złożeniem przez niego oświadczenia woli o wyzbyciu się sprzętu Apple oraz uznaniem go za porzucony w rozumieniu art. 180 Kodeksu cywilnego: Właściciel może wyzbyć się własności rzeczy ruchomej przez to, że w tym zamiarze rzecz porzuci”. Własność porzuconego sprzętu Apple nabywa iZone przez jego objęcie w samoistne posiadanie.

19. Klient zobowiązany jest dokonać sprawdzenia sprzętu Apple przy jego odbiorze. Dokonanie odbioru przez Klienta oznacza, iż nie zgłasza on żadnych zastrzeżeń co do jakości naprawy, stanu technicznego i sprawności sprzętu Apple.

20. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie właściwe przepisy prawa polskiego.

21. W zakresie w jakim usługa serwisowa obejmuje wymianę części i elementów sprzętu Apple na nowe, Klient uzyskuje gwarancję producenta na użyte części.

22. W razie jakichkolwiek sporów wynikających z powyższego regulaminu, sądem właściwym do ich rozstrzygania jest sąd właściwy dla miejsca położenia siedziby iZone.

Promocje
MacBook 12 Retina Core m3 1.2GHz/ 8GB/ 256GB/ Intel HD Graphics 615 - Srebrny 6499,00 PLN
6109,06 PLN
4966,67 PLN netto
6109,06

Taniej o:
6.00%
Nomad Stand - Stacja dokująca do ładowania Apple Watch (Srebrna) 259,00 PLN
199,00 PLN
161,79 PLN netto
199,00

Taniej o:
60,00 PLN
Mac mini dual-core i5 2.8GHz/ 8GB/ 1TB Fusion/ Iris Graphics 4699,00 PLN
4499,00 PLN
3657,72 PLN netto
4499,00

Taniej o:
200,00 PLN
Mac mini dual-core i5 1.4GHz/ 4GB/ 500GB/ HD Graphics 5000 2299,00 PLN
2199,00 PLN
1787,80 PLN netto
2199,00

Taniej o:
100,00 PLN
Walter Isaacson "Steve Jobs" - biografia Steve'a Jobsa 54,00 PLN
29,00 PLN
23,58 PLN netto
29,00

Taniej o:
25,00 PLN
iMac 27 Retina 5K quad-core i5 3.2GHz/ 8GB / 1 TB/ AMD Radeon R9 M380 2 GB 8599,00 PLN
8083,06 PLN
6571,54 PLN netto
8083,06

Taniej o:
6.00%